9 juni 2010

sista dagen.

hello. min dag har varit asbra! det började med film, fika och mys i klassrummet med klassen och filmen vi såg hade en multimedia grupp gjort! filmen, junior high, ägde sönder! haha, jag typ garvade sönder ett antal gånger ^^ sen bjöd clarence och lisa på fika som var supergott! när allt det var avklarat så hade vi lunch och hål i över 2 timmar. först käkade jag lunch med kattis, liza och agnes och sen gick vi tillbaka till skolan och busade lite. vi lekte kurragömma i skolan (HIHIHIIII ), åkte hiss (HIHIHIHIIII ), ritade (bilder kommer), agnes och kattis spelade luffarschack och sen kluddade vi lite på en whiteboard tavla också. sjukt skoj hade vi med mycket skratt och spring runt i skolan ^^

seeeeeeen drog vi ner till aula nordica för att påbörja minervagalan! hela minerva gymnasium samlades där och vi blev underhållna med musik, roliga klipp och bilder, prisutdelningar med mera! min klass vann inte minervaäventyret men det vann dock parallellklassen N09b! grattis! ^^ haha, lite kul vare att en etta vann och inte en trea eller tvåa ^^
så här såg jag ut.

märkte nu att klänningen gör mig tjock ;o
klänning från förra årets skolavslutning.
black & white. 
vänster öra. 
höger öra. 


agw-bandet, hårsnodd och guldarmband.
haha.. som vanligt. 

västerbottensring och 3 ringar från gina. 

guldring och gina ring. 

armband från min lillasyster. 


ska byta kläder nu och sen blire väl buffy eller nåt. see ya. 
(BILDER FRÅN DAGEN KOMMER..)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!