8 juni 2010

sittin' on the floor.


sitter på golvet just nu och funderar lite på varför jag just sitter på golvet och inte i sängen. hm.. den tåls att tänka på. men nu ikv så har jag iaf provat ut en klänning som jag ska ha imorgon, stoppat in svarta och vita örhängen i mina piercingshål, fixat naglarna m.m.! haha.. tönt jag. vi har nämligen typ skolavslutning imorgon och då skulle vi om vi ville klä oss lite finare. men det känns som att jag överdriver lite, ehe.. aja, det blir säkert bra. kommer iaf vara heeelt svartvit imorgon, gillas! vit klänning, svarta leggings, svartvita skor, svartvita örhängen, svartvita underkläder och kanske nå mer svartvita smycken, ehee.. ni får se bild imorgon! 

nu blire buffy (som vanligt) och sen sova. hörs imorgon! :] 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!