8 juli 2010

förlåt för bildbomben!

hej lovers! 
idag har jag som sagt tvättat en massa kläder, slappat, varit ute på äventyr med dagny och ingela m.m. äventyret, ja.. det började med att vi gick till ett smultronställe nära älven och satt där och mumsade på smultron. sen så gick vi ner till ävlen, badade benen och gick omkring där i vattnet. sen så typ drog dom vidare närmare bron och mot strömmen och jag, som inte gillar att hoppa omkring på stenar i älven, vände och tog den vanliga vägen tillbaka. och medans jag gick där så typ sjöng jag och var allmänt högljud och då kommer helt plötsligt en FISKARE! haha, snacka om att de var sjukt pinsamt ;p sen så gick vi tillbaka och gick in i pappas ladugård och då fick de för sig att klättra uppför väggen till typ en övervåning där. och jag gjorde också det vilket jag ångrar nu.. för jag är extremt höjdrädd och då vi skulle ner så vare asläskigt och jag typ va asrädd osv.. men jag kom ju ner, till slut, med lite sår och stickor i händerna. haha.. ibland lyckas man ju ;P


här kommer fett mkt bilder!: 

dagens outfit: pyjamasbrallor + randigt linne. 
matchar som fan känner jag. 

dagny berättade att de fanns kiss i vattnet.. och jag dog lite.. ;p


ett mobbat träd.



NU SKA JAG PAAAAAACKAAAAAH! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!