12 juli 2010

jag har fått ett till sommarjobb!! ;D

hej! 
kom hem för ett tag sen och då gick vi direkt över till grannarna och hämtade hem älskade diviis! gud vad man har saknat lill stumpan :)  sen följde jag med mami och handlade lite och sånt.. och på vägen hem så ringde en kvinna och frågade om jag ville börja jobba i köket på ett ålderdomshem i nordmaling. :D jag tackade såklart ja så nu ska jag träffa chefen imorgon och onsdag till fredag så blire inskolning där. sen kommer jag jobba i ca 4 veckor! mer info får jag nog imorgon och vilken lön jag får osv. glad är jag iaf :D:D:D

det är btw superhärligt att vara hemma, att använda vårat snabba internet och gosa med divan som man har saknat så mkt. men ändå så saknar jag byske lite.. ;p hörs lite senare, bye! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!