11 juli 2010

min kväll.

ikväll så har vi spelat kort, chillat lite ute, sett på fotbolls-vm (BRA TYSKLAND!!) och sen varit ute igen med ingela och fotat lite. nu ska jag strax gå och sova, måste dock bara bestämma mig om var jag ska sova. för jag sov i samma säng som ingela inatt och de funkade verkligen inte.. hon trängdes som fan, snodde mitt täcke och de blev skitvarmt! så då när klockan var runt 06.00 så tog jag täcket och kudden och la mig på golvet där jag sov i tre timmar till. och inatt tänker jag verkligen INTE sova med ingela så jag får se om jag lägger mig på golvet igen eller om jag sover nån annanstans inatt. hmm.. kanske ute? ;p

några bilder från dagen:

en bild av väldigt många från pite dragway.

dagens.. 


såhär såg jag ut nu ikväll. enormt suddig var jag också ;o




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!