11 aug. 2012

Taggarrrr!

Tjenaa. Klev upp 8 imorse och åkte och hämtade syrran i Brattfors iklädd endast pyjamas, haha. Vi åkte hem igen, käkade frukost, jag klädde på mig och åkte sedan till Nordmaling och handlade lite groggvirke samt hälsade på lillebror därefter. Var ett tag sedan jag var där sist så det kändes bra att åka dit och hälsa på.

Här hemma på förmiddagen har jag och några syskon testat zumba. Vi har en zumba-skiva som vi invigde idag då, riktigt svårt men roligt var det! Det gjorde mig sjukt jävla taggad på kvällen alltså. Jag och Bea ska ut på krogen (5ive) och dansa loss, så himla roligt!! Det var flera flera veckor/månader sedan jag var på krogen sist. Ska bli superkul ikväll, verkligen! Vi åker redan 13.55 in till stan för att vara säkra på att vi kommer få oss ett par högklackade skor från Nelly!

Livet äger just nu. Vi ses ikväll! Pusshej! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!