11 okt. 2010

låååång dag.

hellohohohohoo.
haft en bra dag? min har varit riktigt bra måste jag säga. först vare körlektion som gick ovanligt bra! :D hihi, min körning hade till och med FÖRBÄTTRATS sen förra gången! jag och min trafiklärare bokade även in första stadskörningen om exakt en månad! den 11/11 klockan 11.00, great! sen blev de buss till stan och 2 lektioner på skolan som gick helt okej. fysiken fattar jag aldrig någonting av, spelar ingen roll hur många gånger min kompis förklarar, jag fattar alltid noll. sen blev de spanska som bara var dryyyyyygt. när klockan äntligen slog 16.00 så gick jag och beställde kläder från skolan! hihi, kanske låter asskumt men skolan säljer adidas skolkläder en gång per år för aaaaaaaaasbraaaaiga priser! jag beställde en svartvit adidas firebird (shiny) för 350kr! looovelyyyy! :]




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!