10 nov. 2010

onsdag.

hej på er!
har haft en riktigt lång fast ändå helt okej dag idag på skolan. dagen började rent utav piss med sena bussar och jobbigt och kallt väder. men själva skolan gick helt okej. på svenskan höll jag mitt lilla tal och jag blev galet förvånad över hur bra det gick! jag har aldrig haft en presentation som har gått så bra, sjukt glad blev jag!

slutade senare än vanligt idag eftersom att jag gjorde nån ansökan på spanska för att typ få åka till spanien och bli utbytesstudent. jag hoppas jag får åka, det skulle vara askul. aja, nu ska jag försöka göra lite engelska och sedan läsa lite innan jag ska sova. mår inte så bra idag.. har mått illa hela dagen och igår då jag övningskörde med mamma så slog mitt hjärta konstigt och ojämnt, igen. åh.. menmen.
det är bara att kämpa på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!