5 okt. 2011

HÅLTIMME.

tjena!
har hål nu medans mina kompisar har samhälls, stackarna.. ^^ innan lunch hade jag historia där jag tydligen skulle redovisa en sak och det gick asdåligt men nu äre gjort iaf! sen hade jag español innan el luuuuuncho. nu har jag bara engelska kvar och den lektionen börjar om typ 50 min. ska bli skönt att få sluta innan 4 idag, lär bli att åka hem och råplugga kemi! prov imorgon lockar inte men jag ska göra bra ifrån mig har jag bestämt mig för, och då äre bara att ligga i och plugga!

har btw fått många fler bilder (och filmklipp!) från stockholm nu, väldigt roliga sådana också, höhö. tyvärr så är de flesta obloggbara och endast material för de som faktiskt var där. hehe. aja, visar några bilder ikväll eller imorgon! :)

har kavaj och ett nytt linne från utban outfitters på mig idag och till det ett par svarta jeans. kan visa bättre bilder sen när jag kommer heeeeeeem. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!