4 jan. 2011

jävla kukbuss..

okej. jag och min vän jannika stod och väntade på busshelvetet i håknäs i nästan en halvtimme och när den väl kommer så kör den bara förbi! som tur va så va mamma där med bilen så vi jagade bussen till hörnefors, sprang fram till bussen och skällde på busschauffören. "varför körde du inte in i håknäs?" frågade vi och till svar fick vi "ojj, jag såg er inte..". men nehe, du ska ju ändå köra in där ditt skalliga pucko! följ busstidtabellen för fan! fett arg blir man när bussen är en halvtimme sen och sen så kör den bara förbi! fyfan för bussar, busschaufförer och dumma jävla busstidtabeller som man tydligen inte kan lita på längre. jag och min vän hade iaf en tid att passa för vi skulle på bio och självklart så kör bussen världens drygaste väg så jag och min kompis tvingas gå av innan kyrkbron och sedan sprang vi hela vägen till bion! andfådda och rejält genomfrusna kom vi fram till bion på en 10 min kanske och hann precis hämta ut biljetterna! så jävla sjuk resa alltså.. 

vi mötte upp bea på bion och jag, jannika och bea såg på narnia 3D! den var faktiskt riktigt bra och 3D effekterna var grymt bra gjorda. efter filmen var slut så satt vi och snackade tills det blev dags att ta 22.00 bussen hem. jag har saknat världens bästa jannika och världens bästa bea så himla mycket! det blir att vara med dom igen under lovet också, yey! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!