7 apr. 2011

min klass vann maskeradtävlingen!!

hej!
jag har haft en jättebra dag idag i skolan! vi hade utklädningsdag på skolan och min klass klädde ut oss till typ soldater från slaget i sävar! vi har fått låna uniformerna och hattarna ifrån interaktiv historia. vill ni veta mer om det sista slaget samt annan information om interaktiv historia så KLICKA HÄR!

när vi skulle gå till och från lunchen så marscherade klassen dit! det var sååååå sjukt häftigt. min klassföreståndare längst fram, officerarna (jag och lisa) bakom och sedan resten av klassen två och två efter. bilar tutade och människor stirrade, fett kul vare!

min klass VANN första priset i denna maskeradtävlingen! WOHO, så sjukt roligt! :D

hattarna och uniformerna som vi har fått låna av interaktiv historia!
fina lisa! :D
taaack för att du kunde fixa fram dessa cooola uniformer och gjorde så att klassen vann! hur skulle vi klara oss utan dig?
jag och min vän lisa i skolans korridor! 
fotograferingsbilden på större delen av min klass samt min klassföreståndare i mitten! de blåklädda med gul plym på hatten är klädda som svenskar. de grönklädda är klädda som ryssar, hehe. jag sitter bredvid min vän lisa och vi är snäppet högre i rang (typ svenska officerare). och på andra sidan sitter de ryska officerarna. tyyyp.
helt klart världens bästa klass!

officer-signe, mehehe. 
jag skulle lätt trivas med den titeln. heh.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!