13 apr. 2011

NATIONELLA PROV IMORGON.

när jag kom hem till lägenheten så fixade jag middag, satte igång en tvättmaskin, diskade undan, spelade guitar hero och sedan somnade jag i soffan. är så sjuukt trött och less, behöver verkligen lov nu känner jag. 

imorgon har jag nationella prov (skrivdelen) i svenska B och vi ska sitta i 300 min (5 timmar) och skriva, utan rast! det är sjukt, galet, vidrigt och äckligt. usch, jag hatar det. men det är nog ingen stor risk att jag kommer sitta hela tiden ut men ändå. efter det så ska jag på möte 14.40 om resan till spanien! tänk, nu är det bara 15 dagar kvar! 

nämen bäst att jag sätter igång med lite "sista minuten plugg" nu då. fyfaaan.. måste hinna med att packa ikväll också (åker hem till långed imorgon efter skolan) så har en hel del att göra nu. hörs imorgon! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!