9 apr. 2011

corona och 5ive.

what's up!?
gårkvällen rockade sönder! jag och bea drog först till corona där det inte var så mycket drag men riktigt härliga människor fanns där. träffade på några från min skola och två pers från klassen också, trevligt! vi kände dock att det var lite för lite folk där och konstig musik så då tog vi bussen till 5ive istället! det stället var fullproppat med människor och riktigt bra musik! så där stannade vi resten av kvällen. aaaaasrolig kväll/natt hade vi iaf! måste göras oooom! :D

såhär såg fina bea och jag ut igår!
hade på mig min nya vita skjorta (tog dock av mig den för det var dövarmt inne på 5ive), svart linne, blåa shorts, nya leo-tights och beas klackskor! 


är hemma i älskade långed nu. <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!