14 apr. 2011

SPANIEN, PÅSKLOV, MAJBLOMMOR = GLAD SIGNE!

heeej!
var nyss på mötet om spanien och jag är såååå himla taggad inför resan! den kommer säkert bli awesome! nu har jag äntligen PÅSKLOV! det känns så jäkla skönt! ska bara vila upp mig och sova under det här lovet. hehe, eller ne. jag ska jobba, vara med kompisar, käka sushi för första gången m.m. kommer säkert bli ett bäst lov! när jag var på vandring hemåt till lägenheten efter att jag hade varit på det där spanien mötet så mötte jag en liten tjej som sålde majblommor! jag kunde helt enkelt inte säga nej (var ju så glaaad!) så jag köpte 2 stycken. de är inte så fina det här året men pengarna går ju till en bra sak :D

vilken härlig början på detta lov. soligt och härligt väder som gör mig asglad, majblommer, spanien och snart ska jag hem till långed! det kan ju inte bli bättre!? fast jo det kan det, ska nog förbi min vän bea en sväng ikväll också. :)

majblommorna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!