8 maj 2011

AWESOME NIGHT WITH FRIENDS!

hej mina vackra hårbollar. hur har ni det idag? gårkvällen med mina kompisar var grym! klockan fem mötte jag upp lisa och julia för att handla mat och hyra film osv. sedan gick vi hem till moa för att förbereda tre rättersmiddagen och duka osv. sedan kom födelsedagsbarnet bea som vi firade då under hela kvällen. maten blev riktigt god och resten av kvällen/natten blev sååå himla lyckad! vi spelade sällskapsspel, körde singstar,  lekte lite sms-roulette (var så jävla kul!!), såg några minuter på en film (den sög så vi såg inte ens halva) och låg och pratade om allt möjligt tills klockan blev runt 03.00 på natten. det blev en så himla värd kväll alltså! :D

idag när vi hade vaknat så käkade vi osv innan jag gick till busstationen och tog bussen hem hit till långed. känns härligt att få vara hemma igen. det blev ju lite extra kul att komma hem när jag möttes av massor av kläder som min familj hade fått av en bekant! jag valde ut 3 skjortor, en tjocktröja, en svart kjol, ett par classy shorts, ett par jeans, superfin mysig tröja, tunika, fancy t-shirt och ett par ashäftiga paljettbyxor! vem vill liksom inte ha ett par mörkblåa paljettbyxor i garderoben!? ;D kan kanske visa er några bilder av plaggen senare idag.

fina bakisbilder på jag och min finaste vän bea! vi tog dessa under gårdagen när vi hade fräschat till oss lite. jag älskar dig vännen! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!