7 maj 2011

DANCE LIKE NOBODY'S WATCHING.

gårkvällen/natten var grym! jag och bea dansade loss på corona och det var så galet kul! ;D är lite halvbakis idag men det vare värt, hehe.. jag och bea gick och köpte frukost imorse och satte oss ute i solskenet och åt, så mysigt! nu håller vi på att fräscha till oss lite innan vi tar bussen in till stan.  klockan 5 ska jag möta upp 4 vänner från klassen för att ha en trevlig myskväll! vi ska fira min vän bea (från klassen) som fyllde 18 för några veckor sedan men schhh.. säg det inte till henne! det kommer bli sleepover så jag kommer nog inte kunna blogga förrän imorgon någon gång, typ då jag har tagit mig hem kanske. wellwell, dags att kleta på smink nu och sedan packa lite innan vi tar bussen till stan, byee!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!