7 juni 2011

HEJ PÅ ER!

hejj!
sorry för att jag inte har bloggat så mycket men jag har haft fullt upp kan man kanske säga. igår jobbade jag 7-12 vilket gick bara bra. liiite drygt vare men ah, jag vänjer väl mig. sedan stack jag in till stan och träffade  mina tjejkompisar vid 15.00-16.00 tiden. vi snackade massa och drog sedan till gandhi och käkade indiskt. under hela den här kvällen så firade vi min vän julia som fyllde 18 år för några veckor sedan, grattis igen! :D en superrolig kväll hade vi verkligen! :)

efter att ha käkat den supergoda maten, rullat därifrån (fett mätt) och hängt hemma hos bea en stund för att snacka lite till så drog jag och mötte zack på stan! vi satt på bryggan vid kajen och bara pratade i ca 2 timmar tills jag tog bilen hem igen. mys (:

idaaaaaaaaag då. jo hörrni. idag har jag varit i skolan och haft lektioner, lite smått drygt men snart är det äntligen sommarlov! efter skolan så mötte jag upp zack och vi drog hem till han och såg film och sådär.  riktigt kul hade vi. :D

kom nyss hem och nu ska jag bara göra lite läxa innan jag ska sova. är galet trött!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!