8 juni 2011

HOT.

hej alla goa och glada! vilket härligt väder det har varit idag, så underbart! har varit i skolan idag som var riktigt chill! hade endast 2 lektioner där vi fikade på ena och såg film på den andra. asnajs. strosade sedan omkring på stan med julia och vi avslutade med en mumzig glass på donken. här hemma har jag och delar av familjen arbetat hårt på potatislandet, oja, haha. vi satte pären (jag är en riktig jävla bonde jag, hahah) idag och självklart så tog jag på mig shorts, bikiniöverdel och gummistövlar (säxxi) så att jag skulle få mig någon slags bränna! när det var avklarat så tog jag fysikboken, musik, solstolen och lade mig i solen och solade samtidigt som jag pluggade lite fysik. aaaaashärligt var det! 

sitter för tillfället och spelar lite gitarr, det är så avkopplande på något sätt. ska fortsätta med det en stund till innan jag sätter igång en bra film och sedan sover, pusshej! 

blekfisarna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!