12 juni 2011

MOMENTS THAT WILL LAST FOREVER.


FREDAG (NYDALA MED KLASSEN):

mirjam och stefan! :)
viktor och clarence dansar i vattnet, hahaa. 
fina nydala. sjukt varmt vare i vattnet, så härligt med bad en varm sommarkväll! 
mys vid elden!
:D
haha nämen clarence då ;)
fina lisa och bea! 
bea och viktor!
jag och mirjam!
wihihihiii! jag och lisa gungade på den här superroliga gungan! 

crazy ride ;)

fina mirjam!

LÖRDAG (STAN OCH FEST HOS JULIA):

jag, zack och lisa njöt av det underbara vädret vid kajen!


under kvällen gjorde lisa "tatueringar" på oss och här kommer bilder på dom! hon är så otroligt duktig!!


beas fina lilja som lisa gjorde!

julias tre svalor som lisa gjorde! 

beas stjärnor som lisa gjorde! 

mitt armband av kedjor som lisa gjorde! 

beas "hope" som lisa gjorde!

moas text. dålig bild men det står "take a chance they don't come much bigger than this."
fina bea, lisa, moa och julia!!

älskade bea och jag!
fixar drickan ;)
älskar den här bilden, fett söööt! 
bea, julia, jag och björn!
hanna och viktor!
:D
viktor, hanna, lisa, jag, moa, julia och björn!
viktor, hanna, moa, lisa, jag, bea och björn!

VILKA HÄRLIGA MÄNNISKOR!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!