12 juni 2011

UNDERBAR HELG.

hej alla ni! jag har varit i stan hela helgen och därför har jag inte kunnat blogga någonting för jag lämnade datorn hemma. har iaf massor av bilder att visa er och det låter väl bra!? :D i fredags så vare grillning och bad med klassen på nydala, sjukt mysigt var det! synd bara att alla inte kom, menmen. (:  sedan så sov jag hos zaaaack (!).

på lördagen så hängde jag först på stan med zack och min vän lisa innan jag och lisa vandrade till julias lägenhet och väntade på att bea och julia skulle anlända. när de hade gjort det så handlade vi pizza, åt pizzan (hah) och började fixa oss. vid 20.00 kom lite fler människor till julia och vi började förfesta vilket var riktigt kuuuul. heh.. förutom den där jävla drinken jag köpte av en kompis om verkligen tog kål på mig, haha. när det var dags att dra till 5ive så hade jag heeeelt tappat lusten att dansa och var sjukt trött så jag la mig i sängen och typ däckade där. lisa som inte är 18 än stannade med mig också så jag var iaf inte ensam. jag vaknade vid 00.30 av att julia kom hem för det var inge drag på 5ive och de andra var typ på tivolit, hahah, och åkte karuseller. lisa hade tydligen dragit dit utan mig så jag hade legat och sovit ensam ett tag, menmen. jag sov då som en stock så jag märkte ingenting ^^

idag mår jag inte så värst bra kan jag då säga, haha. hängde på stan med bea tidigare idag och shoppade lite (visar sen) och käkade glass i solen. nu är jag hemma i långed och resten av dagen tänker jag göra så lite som möjligt.


ska lägga in alla bilderna på datorn nu, hörs snart igen!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!