22 sep. 2011

NY KOMPIS OCH FREDAG IMORGON!

idag på vasaplan när jag stod och väntade på bussen så kom en äldre man fram till mig och frågade när bussen skulle komma. inte så konstig fråga tänkte jag och besvarade den. sedan började han säga "det är då mycket utlänningar här.." och sedan började han typ prata politik med mig "den nya regeringen gör det svårt för oss gamla och ni ungdomar att leva.." osv. vi snackade tills bussen kom och jag tycker det var rätt intressant ändå att få höra en äldre mans åsikt om dagens sverige och vår nya regering. kanske fick jag mig en ny kompis också? haha :)

jag är övertaggad inför imorgon! imorgon är det freeeeeeedaaaaaaaaag (för er som inte vet)! jag slutar 12.15 imorgon och då blire säkert en fika på stan (hoppas jag) med vännerna! klockan 18.00 blir det klassmiddag på costas med hela goa klassen! sedan blire förfest någonstans (förmodligen hos julia) och till sist dansar vi loss på five!! jag är säker på att det kommer bli en grymt rolig kväll med härliga människor, taggad till tusen är jag iaf! 

weheartit. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!