8 okt. 2011

GRYM KVÄLL och JOBB.

hej! gårkvällen var hur rolig som helst! när jag och bea kom in till stan så tog vi oss en drink inne på busstop på busstaionen hahah, kanske inte det bästa stället menmen. :) sen hängde vi med lite folk innan vi tog bussen till corona! fullt med folk och asbra ös vare inne på corona och många människor som jag kände fanns där med, otroligt kul! :D

därefter åkte vi hem, väldigt nöjda med kvällen, och vaknade vid 13.00 idag. jag hann inte göra så mycket mer än att göra mig i ordning och sedan åka till jobbet! har jobbat från 16.00-21.00 nu i eftermiddag och det har gått väldigt bra. känner mig dock väldigt trött så det blir nog till att sova tidigt ikväll!

det var väl det jag hade att säga för stunden. hare bra, peace.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!