1 nov. 2011

JOBBAT!

hej! har jobbat nu ikväll och jag har inte varit på den avdelningen och jobbat sedan i somras så jag var ju lite ringrostig.. men det gick finemang ändå! ser fram emot att jobba imorgon faktiskt, och på torsdag också! :)  man vet att man trivs med jobbet när man tycker det är kul och ser fram emot nästa jobbdag! efter jag hade slutat så gick jag över till den andra avdelningen som jag också jobbar på ibland. jag hade tydligen glömt lämna in lönelappen så då vare bara att göra det, vill ju inte bli utan lön inte, hehe. har nyss duschat och nu ska jag se ett avsnitt av gossip girl innan jag ska sova. blir att jobba 7-12 imorgon så jag måste vakna tidigt.. sov så gott! 

 haha random bild från gårdagens promenad hos mormor. go syrrorna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!