4 feb. 2012

Gårdagen!

igår efter skolan tog jag och bea tåget till övik och hälsade på bästa jannika! där fixade vi oss och förfestade med vänner till jannika. jag och bea spelade även lite sing star medans de andra var och hämtade mat och senare under kvällen vart det lite sms roulette också, hahaha.. senare drog hela gänget vidare till harrys! det är lite annorlunda och mindre i jämförelse med 5ive och corona men riktigt kul var det ändå, mycket dans vart det! :D träffade även på min vän daniella som jag inte träffat på hur många år som helst! :D världen är verkligen liten och det är inte alltid så dumt det inte, vi borde träffas igen tycker jag! 

trots lite drama så hade jag en superrolig kväll med mina två underbara vänner. ni är bäst tjejer! <3 

här kommer lite bilder:
det här vinet var inte alls så dumt! 
finaste bea! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!