20 apr. 2012

Myskväll med tjejerna.

Hej! Alldeles nyss kom jag hem och nu ligger jag nerbäddad i sängen, redo för att sova! Men först tänkte jag bara berätta lite om min kväll! Efter lite shopping på stan så vandrade tre tappra krigare (jag, Julia och Lisa) till O'learys för att slå oss ner och äta en god middag. Men på grund av matchkväll där så bestämde vi oss för att vända om och gå till Subway istället och käka en mindre fancy middag men dock så mycket mysigare (och billigare!)! Efter att vi slukat i oss maten, pratat lite skvaller och smält maten en stund så gick vi och handlade lite ingredienser till marängsviss och därefter blev nästa destination Bea! Hemma hos Bea såg vi på en konstig men lite läskig film kallad Pontypool samtidigt som vi åt massa marängsviss! Tack finaste tjejer för en trevlig och mysig kväll! Och nästa fredag.. då kör vi!! 

Redo för skräckfilm och marängsviss! 
Fina tjejer på Subway!
Skönheten herself!

Här har vi den otroligt gräddiga (haha, typ bara grädde..) marängsvissen. Den var god i början tills man nästan började må illa av grädde. 

Nu ska jag sova, hörs imorgon, puss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!