5 aug. 2012

Fin kväll.

Det gick bara bra att jobba idag/ikväll, men jag är sjukt trött! Nu ikväll fick jag jobba med en före detta arbetskamrat och det var himla kul att träffa henne igen! Hon kommenterade bland annat att mina tänder hade blivit så fina och raka. Sjukt kul att höra då jag är supernöjd med mina tänder, vilket man nästan måste vara efter att ha haft tandställning i en halv evighet.  Sedan när jag kom hem så hade vi mammas och mormors vänner på besök. De är tre otroligt fina, roliga och snälla människor. Alldeles för snälla tyckte jag då de gav mig 700 kr för att jag hade tagit studenten, tack snälla ni! Mina yngsta syskon och pappa har kommit hem också, efter några dagar i stugan. Känns bra att ha alla små hemma nu, mina fina. 

Brorsan kom ner just när jag tänkte ta några bilder till bloggen. Så här får ni några bilder på oss! 

Dags för dusch nu! Hörs!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!