12 aug. 2012

Silver och fiske.


Jag och Klara satt och tittade på handbollsfinalen i eftermiddag, sååååå jävla nära de var på att ta guld! Trots att vi hejade som nå tokar och viftade med våra svenska flaggor framför tv-rutan så räckte det inte riktigt till. Synd, men ändå kul med silver! 

För att få annat att tänka på så åkte jag och Klara och fiskade i Flakamyra. Jag fick en väldigt liten abborre som jag inte kastade tillbaka då munnen var så söndertrasad av kroken. Så den fick följa med hem. Både jag och Klara var dock sugen på att få någon större fisk så då tog vi bilen till Mesjön istället. Där var vi i nästan 2 timmar och det var så jäkla stilla och vackert där, med solnedgång och allt, helt otroligt! Trots mycket fiskar i vattnet så var det ingen som fastnade på kroken så vi åkte hem med ingen fisk från Mesjön alls. Men kul och avkopplande var det ändå! :) 
Precis innan finalmatchen började. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!