11 feb. 2013

Det här var ju tråkigt

Hej igen!

Såg "Det här var ju tråkigt" av David Batra för en stund sedan. Så jäkla rolig! Om ni vill ha er ett gott skratt, se den!

Har nyss ätit mammas goda middag och att bo hemma är verkligen underskattat. Som ung vill man ju gärna ut i stora världen och bli vuxen så fort som möjligt. Men man har det ju så himla bra här hemma, i alla fall jag. Men ändå ska det bli skönt att flytta hemifrån (igen haha). Snart (kanske till helgen) flyttar jag till Teg. Har ju bott på Sofiehem tidigare vilket inte var någon större hit. Det enda bra med den lägenheten var att den var så nära skolan. På tal om lägenheten på Sofiehem, jag minns en gång då jag hade varit hemma i Långed under sportlovet och när jag kom tillbaka till lägenheten fick jag höra att inbrottstjuvar hade varit på vårt tak! Gud, den natten sov jag nog ingenting.. Det var så läskigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!