25 dec. 2009

hade ni en gosi jul?

nu är julen över, smärtsamt men ändå bra.
jag tycker att min julafton var ganska normal och kul. dagen började med god julfrukost (sölen) med hela familjen samlade. rackarns va man har saknat de.. vi tog de ganska lugnt sen och mama fixade med maten och vi andra typ degade xP haha, jag och dagny satt och såg på pippi långstrump också ^^hon är så MIN IDOL! "nedrans buse!" omg, va bra de är ^^ senare under dagen så fick vi även besök av min lillebrors tjejkompis belinda, som hade med sig juklappar till ragnar. hur cute va inte de? och sen så kom våra hyresgäster linnea och gitte över med ett paket till våran divis och blommor till mama. lill tjockis diva blev jätteglaa ^^ sen rulla dagen på ganska snabbt och vi fick besök av mormor och farmor och hans. och självklart så satt nästan hela familjen fastklistrade framför tvn när kalle anka började, ehe, en tradition vi har ;). efter kalle så blev de julmat och väntan på tomten. yes, you heard right. när tomten då kom så blev vissa personer rädda och vissa väldigt uppspelta.. hehe, jag nämner inga namn ;] tomtisch delade ut julklapparna och det verkade som att en viss tjej i familjen hade varit väldigt elak detta år.. men icke sa nicke, HON FICK JULKLAPPAR TILLSLUT! ^^
efter att tomten hade delat ut alla julklapparna och vandrat iväg så var plötsligt hela vardagsrums golvet typ helt täckt av papper och kartonger.. haha.. sen tog vi de chill och klockan 9 satte sig jag, agnes och dagny och såg på sagan om de två tornen. jag måste säga att det var en jävligt dryg film att se på.. 3.5 timmar i en soffa med dagny och agnes, det slutar aldrig bra, hahaha.. nämen dagny var flums som vanligt och vi typ försökte oss på att beatboxa och vi flamsade och slogs osv ^^ divan kom också och satt i dagnys knä och nästan dreglade över mig för jag hade godis, hahaha.. dumma vovve ^^

ojj, vilket långt inlägg de blev, det tog ett tag att få till de, ehehe..


"ge mig en platt bajskorv med överdrag."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!