22 dec. 2009

TISDAG ;) <3

hallojj!
ojsan, har visst inte bloggat på hela dan, så det kan gå asså ^^ nejmen jag och isaan klev upp 06.30 och vem pallar blogga då egentligen? öhö. eftersom att jag hade klipptid 08.45 på attityd i umeå så blev vi liksom tvungna att kliva upp då, gah. och jag blev inte nöjd med min klippning! ;( hon visade hur mkt hon skulle ta bort från mitt hår men hon klippte typ bort dubbelt! ;/ så jag har värsta kort hår nu.. enligt mig iaf..
dumma jävla dumbrud.

sen efter de så gick vi runt på stan och isaan köpte typ en massa ^^ och jag köpte min sista julklapp till min syrra ;D


jag har haft 2 asroliga dagar med dig isaan gumsis :] <3
eheh, bilden är på mig så ni vet xP

JAG ÄR PÅ DAGENS FRÅGA PÅ APA! ;) 
höres babes.

1 kommentar:

  1. har haft as kul med dej med signus gumsus :] <3

    meeeen slut å skryt om dagens fråga :]

    SvaraRadera

Kommentera här tack!