1 jan. 2010

2010!

gott nytt jävla år babes!
jag är som sagt sjukt opepp på detta år men jag får väl ta en dag i sänder och se vad som händer. HAHA, JAG KAN RIMMA!!! *harkel* okej, vars var jag nu.. jo justeja! tiden har gått så sjukt fort att det är nästan läskigt.. det är mest därför jag inte vill ha ett nytt år.. för tiden bara flyger fram och de känns som att man inte får nånting gjort och så vidare.. nu ska jag sluta tänka så och börja tänka på de positiva sakerna med ett nytt år. hehe, jag fyller år om exakt 20 dagar, så de är ju alltid ett plus! och jag får tandställning den 11 januari vilket jag också längtar efter! 2010 kommer bli ett år med flera förändringar tror jag. jo, det känns som det. 2010 = ett förändringsår. perfekt. precis vad jag behöver! fan va självisk jag är.. självklart så vill jag spendera ännu mera tid med mina vänner, för ni är så jävla saknade! <3

nu var den delan avklarad..
har ni haft/har en bra nyårsafton då? min va väl ganska b om jag ska va ärlig.. eller visst, det var mysigt att va hemma med familjen och eline och solle men det blev ändå tråkigt efter ett tag. maten var då iaf god, "professionellt god" för att härma min pappa, och sällskapet var roligt, men ändå. eller jag, agnes, och dagny fjantade oss som vanligt, haha vi är som små barnrumpor ibland, askul äre! eller okej, vi är de nästan varje dag ;] fast efter middagen så åkte agnes till sin pojkvän men då bekantade jag mig med god glass och blev lite gladare efter de. konstigt va mat kan göra en glad ^^ sen så tog vi de lugnt och jag och dagny flamsa omkring och dansade lite osv.. jag måste säga att jag och dagny.. vi kan verkligen dansa! asså jag är seriös! vi är konstnärer, mästerkockar OCH professionella dansare! gash, we're good! haha.. japp.. okej, öh.. jo efter tag in i kvällen så började dagny, eline och ingela vara inne på toan och pratade typ om allt möjligt så då roade jag mig med att komma in och härma och störa dom hela tiden, omg va kul de va ^^ jag och dagny gick även ut och gick med divis i kylan med våra finkläder. kallt som fan vare så vi gick snabbt och inte så långt, eheh ^^
och självklart så satt alla bänkade framför tvn när "grevinnan och betjänten" började. den är sååå tradition!

och när antligen tolvslaget kom så stod vi i vardagsrummet och skålade och fyrverkerierna började smälla och låta i byn. och vi ville ju inte va sist med att smälla våra fyrverkerier så vi sprang ut och pappa började tända fyrverkerier osv.. och när han tände på en stor "raket" så hade den fastnat i snön och smällde på marken så pappa fick ju springa för han stog ju bredvid och eline (min syrras kompis) ramlade. och nästan alla började skrika och ha sig, askul vare! och lite spänning gör bara gott, öhö.

fan i helvete.
ingela, eline och dagny är här och prata om läskiga filmer. jag dör nästan.. och sen vill de att vi ska se på DEAD SILENCE nu men jag vet fan inte om jag vågar.. ^^
ha en trevlig kväll, och jag bjuder på pics när jag vaknar, pussar!

OCH NEJ! jag är inte full, har bara druckit ett glas champagne xD 
men skönt som fan att skriva av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!