25 mars 2010

en bra dag idag!

hej på er! <3
idag har jag mått väldigt bra faktiskt!
orsaken till att jag har mått rätt bra idag i skolan har nog varit det att jag har jobbat rätt flitigt på lektionerna, ätit supergod lunch, fått känslan av att det snart är helg, snackat med supertrevligaste nathalie! tjejen äger ^^ och även träffat/snackat med mina vänner bea och maria på bussen hem! <3<3 :D

och sen så var det en helt främmande tjej som kom fram och kommenterade mitt vänster öra när jag hade slutat skolan och stod och väntade på lokalbussen in till stan! :)

tjejen - gjorde det ont att ta hål här? *visar på tragus*
jag - nej det gjorde det inte :)
tjejen  - gjorde det inte?
jag - nepp
tjejen - okej, det var iaf jättefint!
supersnällt av henne :)

japp.. jag hoppas iaf att ni mår lika bra som jag gör just nu! <3
nu ska jag plugga historia som ett as hela kvällen.. för det ska nämligen mejlas in innan 00.00 inatt. fuck.. -.-






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!