24 apr. 2010

min dator har gått sönder. :(

ååååh, hur lyckas jag? ;/ för ett tag sen så var jag på min dator som vanligt och helt plötsligt så laggar den fast och jag typ ba vaaaah? eftersom den inte slutar lagga så stänger jag datorn som jag kanske inte skulle ha gjort.. för nu får jag nämligen inte igång den! eller.. när jag startar den så blir den helvit och det kommer upp en mapp med ett frågetecken på och blinkar! ;o jag hoppas verkligen att den fixar sig av sig själv och att jag slipper att lämna in den för jag måste plugga till ett prov som jag har i veckan och anteckningarna finns på datorn.. och jag hoppas att min hårddisk klarar sig..

bloggningen kommer troligtvis vara väldigt låg tills jag har fått min dator fixad.. men hörs kanske ikv, hejdå.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!