27 apr. 2010

np i eng A imorgon!

sitter på kontoret och har skrivit ut en massa papper att plugga på inför nationella provet i eng. A writing som jag har imorgon. jag tror att det kan gå ganska bra faktiskt för språk är mitt starkaste ämne.

idag blev skolan invaderad av 5-6 stycken småbarn och det va lite läskigt, haha.. men annars så har typ allting gått bra i skolan. på spanskan så fick vi till och med se på film! vilket va asskönt. haha, och sen så hade jag ju konditionstest idag som bara några tappra elever från min klass gjorde. sjukt bra gjort alla ni som gjorde det! och jag blev så sjuuuukt störd på mina classmates som typ sa: "ja, folk med långa ben har ju mycket lättare att springa än de som har korta ben.."  haha, vilka fördomar.. skaffa er ett par långa ben så ska ni få se att det inte alls är så! iaf enligt mig.. haha.. men jag har ju världens sämsta kondis så det kan ju bero på det också. ;p

nu ska jag in igen och hårdplugga engelska och kanske göra lite svenska eller matte. hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!