30 apr. 2010

valbooooorg!

åååh fett mysig och rolig kväll! och det var så himla kul att få träffa två av mina absolut bästa vänner igen: jannika och beatrice! <3<3 minns ni artedi tiden? första dagen i sjuan? fan vilka underbara och fina minnen jag har med er! 

min valborg:
den började med att min superfina vän jannika kom hem till mig och vi spelade lite kort och gosade med kattungarna och pratade och sånt. sen så gick jag, agnes och jannika till bygdegården som nästan var tom på folk för det hade typ knappt börjat. så då gick vi hem igen och for och hämtade kattis och därefter gick vi dit igen. ja.. vi gick rätt mycket xD och då, när vi kom dit så vare nästan fullt med folk därinne, vilket alltid är lika kul! vi satt typ därinne i två timmar och då vare typ frågesport, lotteri med fina vinster och typ fiskedamm m.m. haha, och såklart stod jag och mina två vänner jannika och bea i kön till fiskedammen :] sen så gick jag, agnes, kattis, beatrice och jannika vidare till majbrasan som just skulle tändas. och där stod vi och pratade, sjöng med folket i byn, och bara hade det skojs och mysigt! 

haha.. vi sög på frågesporten xD

jannikas fina halsband! ^^

hihi, det var fiskedamm :]

jannika, beatrice, agnes och kattis! 

i början såg majbrasan ut såhär ;p

majbrasan. 


tack för en asbra kväll! <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!