23 juni 2010

3:e juli..

den 3:e juli är verkligen en dag då det händer saker! jag har nämligen typ tre olika saker som jag jättegärna skulle vilja vara på men det blir dock väääldigt svårt.. dessa 3 grejer har jag att välja mellan:

- WHEELS 2010. jag var där förra året och helvete va najs det va! och sen på kvällen så var vi med på lite cruising i stan ;) sjukt kul vare och skulle jättegärna vilja vara där igen!
har jättemånga bilder från förra året så säg bara till ifall ni vill se dom. 

- GRILLNING MED KLASSEN på nydala. jag saknar min klass jättemycket och det skulle säkert vara jättekul och mys att träffa dom alla igen!

- TRÄNINGSLÄGER MED PAPPA i sundsvall över en helg. pappa blev inbjuden av hans vän ANDERS GRANEHEIM att komma till nå träningsläger i år igen i sundsvall tror jag de va. det skulle säkert vara jättekul men åh jag vet inte.. ;/

anders graneheim.
vettefan ifall han ser ut så nu men ^^ 


nu spelas det musik för fullt i verkstaden som vi håller på att fixa upp inför midsommar. HÖRS! ^^ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!