23 juni 2010

näst sista dagen på jobbet!

hååååååll i er! här kommer ett fett långt inlägg..  

okej. idag har jag jobbat som vanligt och det gick rätt så bra. förutom då jag failade och råkade hälla ut typ flera tusen liter vatten på ett nytorkat golv! vattnet plaskade även på maddes skor och mina med, asså guuud vad fail det var xP men förutom det så har dagen varit bara bra ^^
det var även min handledare sista dag på skolan (hon får semester nu) så det var ju lite tråkigt (kanske inte för henne). hon har verkligen varit jättesnäll med mig och hon är en jättetrevlig, snäll och rolig person! och du ska bara veta hur rörd jag blev när jag hittade det lilla kuvertet i det stora kuvertet, SÅ SNÄLLT! :'D hon hade nämligen köpt ett presentkort på 100 kronor hos näslunds konditori i nordmaling och skrivit ett litet brev, TACK så jättemycket! asså åååh, jag kan inte fatta att imorgon äre sista sommarjobbsdagen.. det har gått så jäkla fort! imorgon har jag jobbat 11 dagar på städet i nordmaling och det känns som att det var första dagen igår! asså åh, även fast jobbet har varit skit och väldigt jobbigt så har det samtidigt varit kul att lära känna städerskorna och fått känna på hur det är att vara städerska. och det är verkligen jättejobbigt! jag har alltid trott att det har varit hur slappt som helst och att man kunde ta allt i sin egen takt, men nee.. jag hade då fel ;P

tack för allt! det har varit jättekul att få jobba med dig! TAAACK! :'D

när jag kom hem från jobbet idag så var jag LESS. sååå jag la mig i sängen och såg på lite serier och vet ni vad som hände sen? jo. jag somnade.. -.- haha, och efter en stund så vaknade jag av att min mobil började ringa och yrvakna jag hittade den typ efter ett år. xD jaaaao, och sen efter att jag hade sovit så drog jag mig utåt och hittade familjen upptagen med att bära och fixa scenen som vi ska ha på midsommar så då hjälpte jag dom en liten stund. och nu, alldeles nyss, satt vi och käkade JORDGUBBAR! <3 jag vet att ni är avis.. :]

haha, bild från idag då jag och isaan låg och solade på lunchen. SJUKT STEEEKT!
isaan.. lova att vara med mig i sommar!? :D 


hehe.. kommer ett inlägg om en liten stund igen. puss på er! ;]



1 kommentar:

Kommentera här tack!