27 jan. 2011

dag 03 - mina föräldrar.

min pappa - nils. 
min pappa driver ett eget företag "oskarssons skogservice" och han är en riktig jobbnarkoman (han kör skogsmaskin och skruvar och håller på)! han är väldigt intresserad i träning och har nog tränat större delen av sitt liv. han blev svensk mästare i bar dips (120 reps.) för ett antal år sedan och 2010 ställde han ju upp i biceps battle i gbg som tyvärr inte gick nå vidare. men fett kul vare ändå! min pappa har en galen humor, han är snäll, rolig, ärlig, trevlig osv!

min mamma - sara. 
min mamma jobbar mest med saker hemma, på kontoret och skjutsar mina syskon typ överallt. hon ställer alltid upp för mig och mina syskon och hon är så snäll, så trevlig, så fin, så bäst, så hjälpsam och jag är så glad att jag har dig som mamma! att föda 8 barn och sedan ta hand om dom på ett bra sätt tror jag är svårt, men det har min mamma lyckats jäkligt bra med!  

vet inte vad jag ska säga mer om mina föräldrar men dom är världsbäst! älskar er! <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!