27 jan. 2011

hold your head up high.

hej!
gjorde bort matteprovet idag och det känns så jäkla skönt! har knappt några läxor nu vilket ääääääger! efter skolan kom finisen hit till mig. vi spelade guitar hero, såg bbt och mysadeee. :] efter att han drog hem så har jag legat i sängen, sett mer bbt och proppat mig full med jättemycket godis. hihi :D ibland äre så härligt att inte ha någonting att göra (måste egentligen städa lägenheten och tvätta en massa, men ääh..), sådana här dagar måste man ta vara på! (:

imorgon blire skola (har btw sovmorgon imorgon, woho!) och sen ska jag åka hem till min kompis liiiiiiisa! det kommer bli askul! :D har inte bestämt mig än om jag ska hem till långed efter jag har varit hos lisa eller om jag ska tillbaka till lägenheten. jag får väl se..

min kära moder kom förbi idag då jag hade slutat skolan och lämnade lite saker som jag hade lämnat hemma i långed. självklart så glömde hon ta med sig min kamera, haha.. aja, ni får njuta av mina gamla bilder tills vidare!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!