7 jan. 2011

toppendag med bea och jannika!

tjenis! jaaaaaaaag har haft en TOPPENDAG! :D imorse kom bea hem till mig och sen så åkte vi till jannika! där spelade vi först lite tv-spel (gta och ssx) vilket var askul sedan så tog vi på oss vinterkläder och begav oss ut. vi åkte skrana och byggde ett vindskydd på sjön som bestod av feta snöbollar (typ som vita balar) och där inne satt vi och grillade korv och drack varmoboy runt en mysig liten eld! det tog ett par timmar att fixa våra feta snöbollar och sånt där och när mörkret väl hade fallit så satt vi där runt elden och grillade korv, sjukt mysigt! :D så vi har varit ute större delen av dagen ^^ vi drog oss in senare och då började min vän jannika färga mitt hår och klippa beas hår! jag blev då helnöjd med mitt hår och jag visar bilder på det imorgon! orkar inte fixa mig just nu för mitt huvud dödar mig..

fotat med mobilkameran:
vi gjorde upp eld och grävde små hål i våra feta snöbollar där vi tände stearinljus. lite läskigt vart de dock när elden började "sjunka" och eftersom vi va på en sjö så uppstod lite rädsla för att isen skulle gå sönder. hoho, men jättemysigt vare ändå! 

min fina vän beatrice! :D <3




1 kommentar:

  1. naw, Signe :]
    Vi hade super trevligt i går!
    så myss vid våra jätte snöbollar :D

    SvaraRadera

Kommentera här tack!