24 mars 2011

avskedskväll.

bloggade jag något igår? well.. jag har ingen koll. idag så har jag iaf hängt i skolan hela dagen medans spanjorerna har varit på universitetet och iksu. sedan efter skolan så stannade vi kvar på skolan, städade uppehållsrummet och fixade till allting. därefter blev det guitar hero 5 spelande, pizza ätning, tårttävling och en liten sångtävling innan vi städade och drog oss hemåt. imorgon 03.30 ska jag kliva upp. haha.. fråga mig inte varför jag inte har gått och lagt mig än xD min spanjor ska lämnas på flygplatsen 05.30 så ja.. jag måste upp tidigt imorgon! ;/ drar nog till lägenheten efter det och sover tills jag börjar skolan. haha, det kommer säkert behövas!

random bild på folk i uppehållsrummet under avskedskvällen. 

the cake! hahah weeeeeeeell vårat samarbete i gruppen var väl sisådär så det blev en ful tårta, men fullt ätlig var den! 

andra mästerverk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!