25 mars 2011

who says I cant be free?

tjenis! har haaaft en superdag idag! lämnade ju av min spanjorska på flyget imorse, halv fem, det var tortyr asså att kliva upp 03.30 på morgonen! ;o kommer såklart sakna henne men vi ses ju igen om bara en månad! (: efter jag hade lämnat av henne så drog jag direkt till lägenheten och sov tills klockan blev 9 och det vart dags för skola. har varit i skolan hela dagen och efter det så blev det en asrolig kväll med brudarna från skolan! vi firade min kompis moa som nyss fyllt 18 år, grattis igen! så det blev en del matlagning, sällskapsspel, skvaller och galet mycket skratt! tänk att man kan må så bra med 4 personer från klassen som man bara har känt i ca. 1 1/2 år. amazing! körde bilen hem efter det och jag kom typ nyss hem. höll på att köra på ett rådjur på vägen hem också, lite läskigt men de gick fint. ska strax gå och sova för imorgon kommer det bli en hel del plugg men först ska jag soooova ut! känner mig sliten och trött som satan. hoppas ni har haft en härlig fredag, ha det bra, hejs!

börjar nog blogga som vanligt imorgon, med massor av bilder och flera inlägg, hörs då!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!