14 mars 2011

happytimes.

jag var hos tandläkaren 10.20 imorse och jag fick värsta roliga beskedet! :D NÄSTA GÅNG JAG SKA TILL TANDLÄKAREN SÅ KOMMER DE TA BORT MIN TANDSTÄLLNING! YEEEEEY! :D jag blev aslycklig när dom sa det och jag typ började skratta som nåt fån i tandläkarstolen! tydligen så var det inte alls mycket kvar på denna överbettsprocess. jag har (hade?) ett aaaaasstort överbett (7-8 mm kanske) och det är därför jag valde att få tandställning. det var ingenting som någon tandläkare rekommenderade mig att göra eller tvingade mig till utan det var helt mitt beslut. jag valde själv att få tandställning och jag måste säga att jag är riktigt glad över att jag gjorde det! även fast jag har genomgått jävulskt mycket smärta så har det varit värt det. jag har snart raka och fina tänder och jag är så himla nöjd och längtar jättemycket till den 27 april, då jag äntligen kommer få slippa tandställningen! :D

very old pic. har inte så många bilder där jag visar mina tänder men här ser ni iaf min dryga tandställning. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!