15 mars 2011

living is easy with eyes closed.

jag mår inte alls bra idag. igår kväll hade jag jag jätteont i huvudet, var trött och jag frös även fast vi har typ 23 grader här i lägenheten. så jag stannar hemma från skolan idag för det behöver jag..


igår såg jag och agnes på PARANORMAL ACTIVITY 2. asså jag hatar sådana övernaturliga filmer, usch! man vet aldrig vad som kommer hända och jag höll på att göra en JOCKIBOI (bajsa på mig, haha) ett flertal gånger i filmen. jag började även skrika riktigt högt en gång i filmen, haha, woops.. blundade samt höll för öronen genom halva filmen också, hahaha.. man kan väl kanske säga att jag inte såg så mycket av filmen. tur det. heh.  

sådana här filmer skrämmer alltid mig. jag hade tur som inte sov ensam i lägenheten inatt..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!