4 aug. 2011

EN LISTA.

Nämn något som gjorde dig glad igår: åka fyrhjuling, vroomvroom! 
Vad gjorde du kl 08 imorse: jag SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan: skrev svar till den här listan. 
Det sista du sa högt: haha jadu.. inte minns jag det. 
Det senaste någon sa till dig: har ingen aning. 
Vad har du druckit idag: juice, vatten, saft, mjölk och te. hah, lite allt möjligt. 
Vad var det senaste du åt: mackor
Vad var det senaste du köpte: tuggummi typ.
Vad är det för färg på din ytterdörr: typ brun
Vad är det för väder hos dig nu: typ grått och tråkigt. 
Godaste glassmaken: vanilj eller choklad. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mjaaa..
Sover du tungt: tror inte det. 
Drömmer du mardrömmar: ja det händer väl. 
Trivs du med ditt jobb: jodå det gör jag, det är väl inget framtidsjobb direkt men just nu duger det bra till mig! 
Favoritklädsel: inget. ;) hehe.. ne men typ chillklädsel (mjukisar eller pyjamas) är riktigt skönt. 
Favoritlåt just nu: moves like jagger - maroon 5 feat. christina aguilera
Vad ser du om du tittar till höger: min pojkväns kvarglömda armband (han tar aldrig hem det! haha..)
Vad gör dig glad just nu: att bara vara hemma och ta det lugnt efter en jobbig dag på jobbet
Vad ska du göra härnäst: ta på mig pyjamas, äta glass och se på that 70s show innan jag ska sova!
Höger eller vänsterhänt: höööööger.
Humör just nu: lite trött, annars helt okej. 
Favoritgodis: choklad, döskallar och djungelvrål. mumz! 
Kläder just nu: jeans och linne. 
Sommarplaner?: jadu.. sommaren är väl snart över och jag har inte jobbat färdigt ännu, tragiskt nog. men jag ska väl vara med kompisar, pojkvän, bada och bara ta det lugnt!  
Hur många kuddar sover du med: två.
Spelar du något instrument: lite gitarr.

Morgon eller nattmänniska: jag kan vara lite både och ibland. men oftast nattmänniska!
Vad är viktigast för dig: vänner och familj.
Är du kittlig: vi kan låtsas som att jag inte är det. hehe.
Snarkar du: det hoppas jag inte, haha. 
Stjärntecken: stenbock!

Äckligaste insekten: spindlar och skalbaggar, huwa!
Längtar du mest efter just nu: zack <3


Jag hittade den här listan hos Cosmo! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!