21 aug. 2011

GRYMT ROLIG KVÄLL!

HEJ! 
hann inte skriva något avskedsinlägg igår för det vart lite stressigt innan jag skulle med bussen. men gårkvällen var iaf grymt rolig! jag och mina vänner köpte 3 stora familjepizzor och åt middag/förfestade hemma hos moa! sedan vart det dags att dra till 5ive, där vi dansade tills det stängde. lite jobbigt vare dock för det var över 1000 pers där och ändå hade dom inte öppet båda dansgolven så det var huuuuur trångt och jobbigt som helst! jag blev trampad, slagen och knuffad typ hela tiden.. :(

när 5ive stängde så drog vi tillbaks till julias lägenhet där vi käkade ännu mer pizza, snackade och sov tills runt 10 på morgonen. frukosten bestod även den av pizza.. haha, jag är måttligt less på pizza nu kan jag säga. när mina vänner åkte hem så gick jag omkring på stan och köpte lite smått och gott..

här har ni bilder på vad jag köpte i fredags och idag! 

enkel, stor och svart ring från åhléns, älskar den! funderar på att köpa en likadan fast i vitt också! :)

långt och fint halsband från åhléns det också.

jättefint och långt halsband från glitter! jag har blivit så himla kär i fickur som sitter på halsband, så otroligt praktiskt och fint! 

snygg magtröja från ginatricot.

skjorta från ginatricot. 
blå och vit tröja från lindex.


köpte även två basic linnen från gina i vitt och svart men det kändes så onödigt att fota, haha..

har en underbar parfym att visa också men den tar jag i ett annat inlägg. min vän jannika ska komma och klippa mina småsyskon nu i eftermiddag och jag tror hon ska få klippa mig också, bara klippa topparna lite. :)

adjöken.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!