21 aug. 2011

NYKLIPPT OCH SKOLA IMORGON.

hejsan! min vän jannika har klippt mig ikväll och jag blev jättenöjd! hon toppade bara håret, klippte upp det lite och toppade luggen. :D blev så fint så ^^

nu ska jag andas lite, ta det lugnt, se något avsnitt av that 70s show och bara koppla av så mycket som det går. jag har varit väldigt trött nu idag så jag hoppas jag somnar fort och inte ligger vaken i typ en evighet. imorgon är det ju dags för skolan igen vilket känns typ asbra! de kurserna som jag kommer läsa i första terminen av det tredje året (WOHO!) är engelska C, matte D, spanska steg 5 och historia B! känns så härligt att bara läsa 5 kurser den här första terminen, fast jag antar att projektarbetet också är en kurs och som kommer pågå under hela året.

börjar 10.00 imorgon och slutar 11.00. därefter ska jag och mina kompisar gå på stan och ta oss en fika! :)

hörs igen imorgon, puss..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!