29 okt. 2011

5ive är skit och fyllechaffis ikväll.

hej! 
igår var jag, bea och maria på 5ive och dansade loss. 5ive är verkligen ett svinigt ställe.. det är äckligt (luktade spya och svett på dansgolvet..), för mycket folk (blir så satans trångt!), knappt något utrymme att dansa på och om gör det så blir man antingen slagen eller knuffad. vet inte hur många gånger jag puttade på folk som flög in i mig eller var allmänt jobbiga. jag hade väl kul emellanåt men det var mest bara jobbigt.. jag går ut på krogen för att dansa och träffa roliga människor, inte bli halvt misshandlad på dansgolvet för att det är så trångt och alla har 0 respekt på fyllan. corona är så himla mycket bättre där dom har mycket större dansgolv, och fetare scener. jag har varit på 5ive så många gånger men nu äre fan slut med det. 

när jag skulle köra hem med mina kompisar så vart vi stoppade av polisen vid tegsbron och jag fick blåsa! jag har aldrig blivit stoppad förut så det var lite småroligt. haha. kom hem vid 4 inatt och sov till 11, känner mig väldigt pigg idag och jag är glad över att jag var nykter igår, då behöver man inte må förjävligt och ha ångest och en massa. ikväll ska jag vara fyllechaffis åt min granne! medans de är på äpplet i stan så tänker jag åka till holmsund och vara med syrran, ska bli så kul! :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!