29 okt. 2011

CHILLAR I HOLMSUND.

tjenis. sitter hemma hos min syrra och daniel nu i holmsund och har varit är sedan 7 ikväll. vi har käkat tårta, sett lite tv, de har spelat lite wow, vi har spelat guitar hero, ätit, och spelat kortspelet skipboo! riktigt skoj! :D jag är ju som sagt fyllechaffis ikväll men medans de jag skjutsar är och festar i stan så hänger jag här i lilla holmsund! hoppas bara att det inte blir en alltför sen kväll eftersom jag körde rätt sent under fredagsnatten och har nästan kört bil hela dagen idag. skulle vara ganska skönt med en härlig 8-10 timmars sömn! :)

imorgon ska jag och familjen åka och se när min lillasyster tävlar i talangjakten i nordmaling. och efter det åker vi till lilla mormor och stannar där tills på måndag. blir nog en sväng på stan i övik också för att leta lite julklappar och annat. :) måste bland annat byta mitt gamla simkort till ett mikrosimkort (typ) som passar till min iPhone.

det var väl allt för mig just nu, ha det så bra så hörs vi imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!