30 okt. 2011

GOD MORGON!

det gick bara fint att vara fyllechaffis inatt, även fast dimman var jävligt tät.. kom hem vid 4 imorse och möttes av en låst ytterdörr! happ, tänkte jag.. nu får jag väl sova ute i kylan då.. men jag började banka på dörren så att diva började skälla samtidigt som jag ringde på hemtelefonen som tjöt i köket. och jag lyckades väcka mamma som kom och låste upp! :D har iaf nyss ätit fruksot och nu sitter jag och funderar på vad som behövs packa.. jag och några från familjen ska stanna hos mormor tills imorgon! vi åker dit direkt efter ingela har sjungit på talangjakten och jag tycker alla kan åka och heja på henne klockan 13.00 i oasen! :D

sliten tjej vid frukostbordet. 

ska ta en dusch nu och börja göra mig i ordning! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!